Queixa a Caixabank. Tenen mala fe.

gua blanc
queixa

Vaig fer una queixa a CaixaBank pels fets que explico a la foto del correu. Després d’això l’assegurança de vida que vaig voler anul·lar l’any passat i no vaig poder,després d’aquest email l’han anul·lat. Però m’han ofert un crèdit amb una assegurança de vida associada al crèdit. Això és tenir molt mala fe o coses pitjor.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

Son delinquents de guà blanc?