Qui domina el món i mou les persones? Opcions

mon

Opció 1

El mou l’economia i la gent que té molts diners?

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

Opció 2

Les dones.

Opció 3

El món gira sol. No hi ha ningú que el faci moure. Tothom té problemes i la gent no es dedica a això.

Opció 3

Els bojos.

Opció 4

El metges. Tots els altres grups de persones amb poder tenen un metge que els pot influir i manipular.

Opció 5

La filosofía, religió o persones que només els hi valen les idees pasant davant les altres coses.

Opció 6

Tots tenim un espai de dominació del món que es coordinada per altres que tenen aquest espai de coordinació de dominació del món.


La meva opinió amb negreta